За підсумками проведення творчого звіту художньої самодіяльності маємо здобутки:ДИПЛОМИ І ступеня Номінація «Малі вокальні форми»: Дует здобувачів освіти у складі Піголь Вікторії та Тиндюк Маргаріти; Дует у складі Куницької Жанни та Кальчуна Олексія.Номінація «Солісти»: Кальчун ОлексійКуницька ЖаннаНомінація “Художнє читання”:Сігнаєвська НадіяТовстюк АнастасіяНомінація “Хореографічні колективи та солісти”:Хореографічний колектив «Гармонія». ДИПЛОМ ІІ ступеня Номінація «Вокальні групи»:Гурт «Гармонія».Вокальний ансамбль викладачів.Номінація “Художнє читання”Мельник Микола, здобувач освіти. ДИПЛОМ ІІІ ступеня Номінація «Малі вокальні форми»:Дует здобувачів освіти у складі Радкевич Христини та Глазиріної Єлізавети; Тріо здобувачів освіти у складі Товстюк Анастасії, Мельника Миколи та Кальчуна Олексія; Дует здобувачів освіти у складі Товстюк Анастасії та Глазиріної Єлізавети; Вітаємо творчу молодь та педагогів ліцею! Бажаємо творчої наснаги та успіхів! Щира подяка керівниці гуртка Жанні КУНИЦЬКІЙ за професіоналізм і самовіддачу, учасникам за любов до прекрасного, а високоповажним журі – за підтримку і схвальну оцінку сценічного дійства. Нехай і надалі щедро квітує талантами рідна славутська земля, множаться творчі здобутки учнівської молоді та педагогічного колективу та рясно сіється добро і змінюється життя на краще!

Сьогодні в нашому закладі зі здобувачами освіти згадували життєвий та творчий шлях Івана Петровича Котляревського з приводу 255 річниці від дня народження.

6 вересня відзначається День читання,але його можна відзначати кожен день. Інформаційним простором ліцею,бібліотекою,користуються читачі різної категорії:викладачі,здобувачі освіти та внутрішньо переміщені особи. Читання для всіх – це шлях до здобутків додаткових знань,розширенню кругозору та змога відновитися від подій сьогодення. Ми завжди раді бачити усіх бажаючих та допомогти у виборі книжок за бажанням.

04.09.2024 педагогічний колектив Славутського професійного ліцею разом з психологом БФ “Рокада” обговорювали необхідні умови для набуття достатнього рівня резильєнтності, шукали зовнішні та внутрішні ресурси, визначали власну копінг-стратегію під час стресових ситуацій та практикували методи регуляції власного емоційного стану під час психологічного тренінгу “Набуття навичок стресостійкості та саморегуляції емоційного стану”.

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x